FANDOM

Júlia
Interpretat per Elena Vilaplana
301 Júlia
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Professora de Música
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Verds
Relacions
Fills: Tània Illa
Primera Aparició: Walter Benjamin
Última Aparició: Merlí Bergeron

La mare de la Tània és professora de música. Li agrada sortir, viatjar sempre anima la seva filla a tenir una relació sentimental. Fa temps que pensa que la Tània té el Bruno de parella, però la Tània li voldrà deixar clar que no és així.

BiografiaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Júlia

La Júlia parla amb la seva filla

La Júlia li compra un jersei nou a la seva filla. També li pregunta si té algun nòvio, però la Tània no vol contestar i ignora la seva pregunta. Al dia següent, li diu que té un noviet, el Pol Rubio, fet que fa que s'alegri per la seva filla.

Adam Smith

302 Júlia

La Júlia sopa amb la seva filla

Mentre sopa amb la seva filla, li comenta que el seu pare encara deu diners a hisenda. Quan la Tània li pregunta si ho podrà pagar, la Júlia li diu que no és problema seu i va cap a la cuina.

Albert Camus

303 Júlia

La Júlia coneix al Pol

La Júlia es mostra molt contenta quan la Tània li presenta al Pol. Mentre el Pol està a casa, la Júlia li explica a la seva filla que estàn organitzant un viatge per anar a Nova York i li pregunta al Pol si hi ha anat mai. Llavors quan li pregunta al Pol de que treballa el seu pare, la Tània la frena ja que el Pol s’està sentint incòmode. I quan la Júlia marxa un moment del menjador, el Pol marxa de casa sense dir res.

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

TàniaEdit

AparicionsEdit